کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی

کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی

http://s2.picofile.com/file/7656249779/579803_570598046301056_1711890123_n.jpg
  • تهیه‌کننده  فیلم برف ... :
    سرمایه‌گذاری در بخش‌های هنری باید با نگاه غیرتجاری باشد

    تهیه‌کننده فیلم کوتاه داستانی “برف در بندر عباس‌آقا” بیان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های هنری باید با نگاه غیرتجاری باشد، زیرا بازخورد آن تنها در تفکر و دیدگاه جامعه و در نسل آینده دیده می‌شود.

    پگاه نجفی خواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، در خصوص چگونگی پیوستن به گروه سینمایی سینما شهرزاد و همکاری و سرمایه‌گذاری برای تولید این فیلم کوتاه بیان کرد: کارگردان فیلم داستانی برف در بندر عباس آقا برای ساخت و تولید این فیلم به دنبال تهیه کننده بود که با توجه به تجربه همکاری با این کارگردان در کار قبل به نام “گفتگوی منتشر نشده ژاله” و اطمینان از موفقیت این گروه هنری، تهیه‌کنندگی ساخت این فیلم را بر عهده گرفتم.

    وی اضافه کرد: موفقیت فیلم کوتاه داستانی گفتگوی منتشر نشده ژاله، کار با گروه سینما شهرزاد و دوستی صمیمانه با اعضای گروه اطمینان از سرمایه‌گذاری در این فیلم را برای من دو چندان کرد.

    این فعال هنری تصریح کرد: شاید سرمایه‌گذاری در پروژه‌های هنری سود مالی زیادی نداشته باشد، اما اطمینان از تأثیر آن در میان جامعه و دیدگاه و تفکرات یکی از بزرگترین دلایل برای سرمایه‌گذاری در این بخش است که البته باید با دیدگاهی غیرتجاری به آن نگریسته شود.

    نجفی‌خواه اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های فرهنگی و هنری به دیدگاه انسان‌ها بر می‌گردد و چقدر خوب می‌شود که بسیاری از سرمایه‌گذاران در انجام فعالیت‌های هنری هنرمندان را حمایت کنند و این را بدون چشمداشت برای سود مالی انجام دهند.

    وی خاطرنشان کرد: می‌توان با فرهنگ‌سازی و توجیه صحیح، بسیاری از سرمایه‌گذاران را برای شرکت در کارهای فرهنگی تشویق کرد که در این امر نیز خود هنرمندان نقش بسزایی دارند.

    تهیه‌کننده و عضو گروه سینمایی سینما شهرزاد یادآور شد: با توجه به عدم حمایت بخش دولتی از پروژه‌های هنری هنرمندان، هنرمندان ناگزیر به دعوت از سرمایه‌گذران خصوصی هستند که در این خصوص باید فضا برای سرمایه‌گذاری آنها آماده باشد و با اطمینان خاطر با هنرمندان همکاری لازم را داشته باشند.

    نجفی‌خواه افزود: ما باید مسیر را به سمتی پیش ببریم که سرمایه‌گذاران تنها به دنبال بازیگران و کارگردانان معروف نباشند، بلکه با اطمینان از هنرمندان دیگر نیز به ویژه در شهرستان‌ها حمایت کنند.

    وی در پایان عنوان کرد: به عنوان اولین تجربه کار تهیه‌کنندگی بسیار راضی بودم و برای استان هرمزگان و هنرمندان هرمزگانی آینده خوبی را متصور هستم و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان و با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد