کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی

کافه سوژه

فرهنگی ، اجتماعی


  • ■در صورت عدم تمدید زمان فراخوان؛
    «برف در بندر عباس‌آقا» به جشنواره اردیبهشت نمی‌رسد

    کارگردان فیلم کوتاه داستانی برف در بندرعباس آقا از اتمام تصویربرداری این فیلم و آغاز تدوین و صداگذاری آن خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، مرتضی نیک‌نهاد با اشاره به اتمام فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی “برف در بندر عباس‌آقا“ عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود تدوین و صداگزاری این فیلم کوتاه حدود 45 روز به طول بیانجامد.

    وی در خصوص شرکت این فیلم در جشنواره اردیبهشت اظهار کرد: با توجه به تغییر دو ماهه زمان ارسال آثار به این جشنواره، در صورت عدم تمدید این زمان فیلم کوتاه داستانی برف در بندر عباس آقا به این جشنواره نمی‌رسد.

    موسس گروه سینمایی سینما شهرزاد یادآور شد: برخی از فیلمسازان دیگر استان نیز به دلیل همین تغییر زمان ارسال آثار با توجه به جدول زمان بندی که برای خود پیش‌بینی کرده بودند به جشنواره اردیبهشت نمی‌رسند.

    نیک‌نهاد در خصوص دلایل عقب ماندگی برخی فیلمسازان از جشنواره اردیبهشت اظهار کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی استان هرمزگان کار در فصل تابستان مشکل بوده و بهترین زمان برای کار فیلمسازان در فصل زمستان بوده که تغییر زمان دو ماهه ارسال آثار فیلمسازان را با مشکل مواجه کرده است.

    وی در پایان با اشاره به اکران عمومی فیلم کوتاه گفتگوی منتشر نشده ژاله بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اکران عمومی این فیلم در نیمه اول اسفند ماه اکران می‌شود.

    گفتنی است، 27 آبان تاریخ شروع تصویربرداری برف در بندر عباس‌آقا بوده و مدت زمان فیلمبرداری آن 45 روز بوده است که شهاب آبروشن نیز در ساخت تیتراژ و حسن بردال به عنوان طراح پوستر و نشانه، برف در بندر عباس را همراهی می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد